miercuri, 8 octombrie 2008

Tears from the moon....

Ne pierdem zilnic in detalii.Ne scufundam existenta in lucruri minore si uitam ce este important si ne doare.
Ce inseamna demult pentru tine?Daca ai masura lacrimile varsate cati ani ar avea ele?Sau zambetele?Sau dezamagirile?
Imi numar bratarile de la mana.13.Numar cu ghinion.Mintea mea se incetoseaza din ce in ce mai mult.Ma cufund in 13 si incerc sa-l transform in numar norocos.Oare pot?
13 zile,13 nopti,13 clipe,13 bratari...
Il iei pe 1 si il aduni cu 3 si da 4.Il iei pe 4 si il imparti la 2 si da 2...Na,ca mai stiu si matematica...Deci 13 nu e asa cu ghinion daca stai sa-l observi mai bine.13 inseamna 2.
Doi si amandoi...doi pe un balansoar,doi de mana,doi...
Ne cladim viata in jurul unui doi,e doi-ul nostru si fara el/ea te simti incomplet.
De ce nu este suficient unu?De ce nu ne suntem noi,noua suficienti?
Am descoperit ceva azi...in fiecare dimineata ma trezesc obosita dar imi revin repede,ma imbrac la fel de repede si tot la fel de repede imi pun castile in urechi si plec.Nu mai vad oamenii ingandurati sau strazile aglomerate.Sunt eu si muzica mea si ajung la munca cu o pofta nebuna de cafea.Ziua decurge in felul ei...dar cand vine seara eu iau locul oamenilor ingandurati, strazile imi par sufocante iar aerul este greoi.Stiu ca ma indrept spre casa...unde nu gasesc decat ce am lasat de dimineata...si uit ca muzica imi canta in urechi...
Maine o sa beau ceai.

Niciun comentariu: