marți, 13 ianuarie 2009


Intr-o nesimtire crunta calculatorului meu i s-a nazarit ca trebuie sa ma anunte ce am de facut.Parca intuia el ca nu voi avea chef de nici unele si s-a gandit sa-mi tranteasca pe desktop datele de examen, materiile la care am de invatat, proiectele ramase, platile pe care trebuie sa le fac, vizita la croitorie cu hainuta mea neagra cea frumoasa care nu mai are 2 nasturi (si mi-e sila si habar n-am sa-i cos) si pe care din aceasta minunata cauza n-am mai purtat-o de aproximativ 1 an (la naiba,ce lenesa sunt!), telefoanele pe care trebuie sa le dau [ca doar deh,vreau sa ma bag in n'spe mii de proiecte acum ca's somera(da,sunt somera de ceva timp..uff..ce naspa suna termenu asta!)] si programarile la toti medicii pe care trebuie sa le fac ( ca doar omul tre sa mai aiba grija si de sanatatea lui..din cand in cand si din gand in gand).
Aman reminderul din 10 in 10 minute, vorbind cu el ca si cum as avea un om in fata mea:
- Lasa ca ma ocup si de tine mai tarziu.Nu vezi ca sunt ocupata acum?Scriu,ce naiba!
Iar el,intelept si atotstiutor imi raspunde trantindu-mi din nou fereastra cu reminder:
-Draga mea draga,scrisul tau nu este inclus in lista mea deci mars si fa ce ai de facut.
Ma uit urat,il aman pentru o ora si imi continuui incursiunea in ale scrisului despre balariile mele obisnuite.

Mi-am luat servetele colorate.Rosii si mov si stau intr-un suport dragut de tot care se pare ca ocupa cam un sfert din masa mea si mi s-a spus ca nu isi prea are locul acolo,ca ar trebui sa stea pe masa cand am musafiri si in restul zilei nu.Ce-i drept ocupa cam multicel dar imi place si mai imi place sa cred ca am musafiri in fiecare zi si ca micuta mea casa trebuie sa fie aranjata si dichisita pentru a primi pe oricine intra in ea.
Micuta mea casa...ihihi...suna foarte misto..pacat ca nu este a mea dar imi place si gandul asta...sa cred ca este a mea asa ca m-am pus serios pe treaba...mi-am tras niste etajere smechere in bucatarie..niste floricele lipite pe peretele din hol si multe alte dracii in sufrageria/dormitor si inca cate mai vreau...ohooo...
O sa pictez masa si scaunele si o sa exilez patul mare (care ce-i drept este comod dar foarte mare) si o sa imi pun poze multe cu cei dragi si draperii colorate si o sa am spatiu sa dansez prin casa si sa ma joc cu Mariuca cand o aduc la mine.Da,da, da...le fac pe toate!

In alta ordine de idei,mai importanta decat casa(asta a fost introducerea)....te-ai intors tu moshito lindo...colorata si bronzata si acum zilele noastre fie ele cum or fi merg mai lin si mai bland.
Tind sa cred si vreau sa cred ca daca ai un umar(sau mai multe) pe care sa poti pune capul cand ti-e sufletul mai greu poti trece peste toate si ca binele nu intarzie sa apara.
Pana una alta,toate peste toate te mai iau in brate asa virtual si mai chicotesc in mine si ma gandesc ca abia astept sa ne vedem iar la o cola nociva si la mult fum de tigare.

Multe as mai avea eu de scris acum dar iar ma bombardeaza calculatorul cu lunga "to do list" asa ca ma retrag in pasi de rainy days/fire ago/runaway/dem gone dar nu inainte de a va lasa un cadou...luna si niste floricele mititele.
Bye!

Niciun comentariu: