joi, 24 aprilie 2008

Demult eram mica si nu stiam si intrebam si incercam...Acum am crescut sau cel putin asa vreau sa cred.Realitatea este insa alta,ca inca sunt o combinatie de femeie si copil si probabil ca asa voi ramane mereu.Cicalitoare cum zice un prieten de-al meu...
Ma uit in urma...la anii ce-au trecut.Ii privesc uneori cu regret iar alteori cu bucurie.Raman cu momentele frumoase si refuz sa cred ca mi-a fost si rau.
Ma uit in urma si vad oameni,chipuri,figuri.Pe unele le mai uit din cand in cand dar intr-un fel sau altu reapar,altele sunt bine intiparite.
Ma uit in urma si aud cuvinte.Unele spuse la furie si altele din dragoste.
Ma uit in urma si ma gandesc la ce am iubit si daca m-am lepadat vreodata de ce am iubit.E drept ca iubirea s-a schimbat dar a ramas ceva-ul care nicand nu se va duce.
Ma intreb din cand in cand:daca as avea puterea sa schimb ceva,ce as schimba?Nimic pt ca tot ce s-a intamplat m-a facut sa fiu asa,eu cea din ziua de azi,eu cea care in sfarsit poate privi drept in fata.

Niciun comentariu: