sâmbătă, 26 aprilie 2008

Ma duc acasa.Acasa la mine,pe bulevardul meu verde cu castani.Iubeam plimbarile pe el si iubeam castanii.Asta demult.
Imi fac atenta bagajul,sa nu iau prea multe,nici prea putine doar suficiente.Incerc sa nu uit nimic dar sunt pe punctul de a ma uita pe mine.M-as culca...m-a intinde pe patul asta unde e cald si bine si as dormi.As dormi de oboseala.Alteori dormeam sa uit sau ca sa visez.Acum as dormi si atata tot.
Sunt acele lucruri elementare de care un om are nevoie si de care eu am uitat.Totul s-a petrecut intr-o goana nebuna,nebuna de tot si am uitat.De acum inainte nu o sa mai uit.
Peste cateva zile e ziua mea.Acum 2 luni daca ma intrebai cand e ziua mea iti raspundeam ca mai e multttt pana la ea...dar timpul,mare vrajitor trece repede.
Ma intreaba lumea ce imi doresc.Nici eu nu stiu dar sigur nu materialul.Anul asta nu imi doresc nici sa dorm ca anul trecut(desi mi-ar prinde bine),nici vreo dracie nou aparuta prin vreun magazin.Anul asta imi doresc liniste si bucurie si oameni pt o viata intreaga.
Si imi mai doresc ceva...cafeaua mea de dimineata,painea prajita sau cina dupa o zi de munca,weekendul de leneveala totala sau cel de agitatie printre oameni dragi,filmul boring de la tv,partida de amor nebun si foamea de dupa.Si imi doresc sa dispar,in "el",sa uitam de lumea,sa nu mai gandesc,sa-l gandesc pe "el" dar mai bine decat sa-l gandesc, sa-l simt si apoi din lumea noastra sa mergem in cea a "lor" ca apoi sa revenim la "noi".Si uite asa sa mearga zilele...

Niciun comentariu: