marți, 2 decembrie 2008

Am avut o intalnire foarte ciudata astazi.Un domn,trecut zice el prin multe a incercat(de fapt era foarte sigur pe ce spunea)sa-mi spuna cam cum va fi viitorul meu,cum sunt eu ca om si cum voi deveni.
Viitorul meu pare creionat frumos in culori mistice,boeme si pline de incarcatura emotionala iar viata mea personala se pare ca se va invarti in jurul a doi barbati cu personalitati total diferite.Sunt cica pragmatica,sufletista si dezorganizat organizata.Iubesc cu totul si pe la 30 si ceva de ani sa vezi ca o sa am si niste dureri pe ici pe colo.
Bun.Asta si inca multe si mai multe pe care pe cuvant daca le mai retin.Mintea goala.
Zau ca e goala si ochii mi se inchid.Mi-e somn si ies afara sa fumez o tigare(de fapt doua).
M-am mai dezmeticit putin dupa aerul asta rece si dupa numaratul frunzelor din copacii deja goi.S-a dus soarele,se lase seara.Rutina mea din fiecare zi.Munca...intalniri...ceva cumparaturi...casa...putina ordine...laptopul in brate si intr-un final si ceva somn si promisiuni ca maine voi adormi mai devreme.
Iar mi-e somn....

Niciun comentariu: