vineri, 5 decembrie 2008

Cand suntem mici ni se implementeza niste valori si reguli:trebuie sa mergem la scoala,sa avem note bune,sa fim respectuosi,sa nu trantim usile,sa mancam frumos,sa vorbim frumos.Pe masura ce crestem regulile merg mai departe:sa nu aduci un barbat din prima seara acasa,sa nu te culci cu un barbat decat in noaptea nuntii,sa nu suni un barbat de mai mult de x ori pe zi,sa faci aia..si ailalta si cealalta si daca cumva nu respecti vreuna dintre aceste minunate reguli esti de-a dreptul ostracizat.
Ei uite ca nu vreau.N-am fost nici eleva de 10 de sus pana jos,am mai mancat si cu mana pt ca e fun,la naiba.Mi-au mai scapat si cateva injuraturi si m-am culcat si cu un barbat de la prima intalnire. Crestem dupa standarde impuse dar nici noi nu stim de cine.
Ieri nu am vrut.Azi nu si nici maine.Nu ascult decat de mine.Bune sau rele,alegerile sunt ale mele si doar ale mele.Nu decide nimeni pentru mine.Doar eu.Ma renegati?

Niciun comentariu: