luni, 8 decembrie 2008

Da-te ploaie mai incolo ca ti s-a terminat detergentul pentru spalarea pacatelor.
Am stat deja pe program din ala maxim de spalare iar cuva era plina de detergent si chestie din aia de scos petele din categoria 3 in 1.Scoate tot.Chiar si petele pe care nu le vezi,chiar si mintile.
Aduna-te, ce naiba.E luni.Luni ploiasa.Vreme de stat in casa,numarat banii sau facut copii.Rilliii?Ei, bani de numar nu am iar la capitolul copii sunt in stand by.
A mai trecut o noapte,a mai trecut o zi,mai trece o noapte si inca o zi.Te ridici din pat ca o umbra,iti reiei activitatile cotidiene,dai buna ziua zambind,asculti o muzica in casti,socializezi cu oamenii,te mai si enervezi pe alocuri,cauti pretexte,iti amintesti si zambesti tamp si te bucuri ca numai tu iti stii motivul zambetului.

Mi-am amintit de printesa mea pe care am parasit-o intr-un coltisor si pare-mi-se mie ca e cam trista.La urma urmei cine nu ar fi daca ar fi parasit?
Dar uite,suflu putin aer cald peste ea si revine la viata,zambitoare si gata de alte si alte aventuri.
Are ganduri printesa asta.Multe si care mai de care mai nastrusnice.Multe si care mai de care mai intense.
Printesa asta face shopping.Serios ca face.Se duce si se plimba,incearca sa-si scoata gandurile alea din capsorul ei mititel si reuseste doar cand scoate cardul si plateste o rochie,o bluza sau vreo pereche de blugi.
Dar sa nu va imaginati ca ii trece asa...doar pt ca a facut noi achizitii...gandurile "alea" sunt inlocuite de "altele" din gama "doamne, mi se goleste cardulllllllll !!!"
Si uite asa,printesa noastra pleaca de la magazin...cu 2 -3 ganduri din "alea" in minus,cu 2-3 ganduri din "alelalte" in plus(balanta e ok,zic eu),cu muzica tare de tot,cantand si zambind.Doar pana acasa.Acasa redevine serioasa.Fata de casa,cuminte si la locul ei ce naiba.Dar si-a facut mica si nevinovata escapada.Cine stie cand este urmatoarea?

In alta ordine de idei...ma mut..imi schimb jobul...starea...sentimentele...ratiunile...trairile...zambetele...stilul de a gati...culoarea de pe pereti...
Va povestesc maine.Sau mai tarziu.Sau..sau...oricum va povestesc eu,stati linistiti.

Niciun comentariu: