miercuri, 4 februarie 2009

conversatie

- O sa astepti sa mai cresc un pic?
- Daca nu ma plictisesc,da.
- Fara tine sunt nefericita.
- Las’ ca-ti trece.
- O sa ne iubim asa cum iti doresti, atunci.
- Stii tu oare cum imi doresc?
- Linistit, fara cuvinte, cu detasare.
- Stii tu sa iubesti asa?
- Ma inveti tu?
-Nu mai am rabdare, dar te astept.
- Ce faci acum?
- Tac.
- De ce?
-Privesc poza ta….langa a mea. O vezi?
- Nu. Nu pot.
- Bine, lasa.

- Mi-e frig.
- Mi-esti draga ca ti-e frig tot timpul.
- Serios?
- Nu.
-Te-as saruta…..mi-e dor de tine…
- Stii tu ce-i dorul?
- O durere de stomac.
- Poate…
- Ai sa vii la mine ?
- Cand?
- Cand o sa vrei tu.
- Peste cateva luni.
- De ce atunci?
- Asa…tu nu intelegi…
- Adica niciodata…?
- Nu stiu, taci!

Ea nu a inteles
Iar el...
El nu a vrut sa
astepte

Un comentariu:

NEGROIU spunea...

placute cuvinte insirate
:)