marți, 3 februarie 2009

Imi plac strazile mici si lucrurile vechi si mirosul de levantica.
Imi plac zilele fierbinti de vara in care ploua torential si mirosul de iarba proaspata si cu talpile goale.
Imi plac prajiturile si ciocolata si scortisoara.
Imi place marea si linistea din varf de munte.
Imi plac hainele si cumparaturile.(cand am bani sa dau iama in magazine :))) )
Imi place muzica.Toata.Buna sa fie!
Cafeaua.Inghetata.Pantalonii largi.Mirosurile frumoase.Florile.Pensula.Aparatul foto.Alb si negru.Mancarea de acasa.Leneveala.Stresul.Autismul meu.Vinul rosu.Dans.
Imi plac toate!

Visez mult.In culori sau alb si negru.Visez cand dorm sau cu ochii deschisi.Visez pt ca imi place.
Visez ca se poate,visez pt ca vreau si incerc sa decupez aprecieri(pt ca am nevoie).
Ma intristez si ma bucur repede.
Ma mint singura si refuz sa vad realitatea.De multe ori.
Imi doresc.Multe dar putine.
O casa,o familie,liniste dar si agitatie(oare se poate?).

Incerc.
Sa nu mai ma mint.Sa visez mai putin.Sa stau in realitate mai mult.Sa ma intristez mai putin,sa ma bucur mai mult.Sa nu-mi mai fie frica.Sa binecuvantez fiecare clipa.Sa am mai multa grija de mine(greu,greu!).

Am simtit pe propria-mi piele cata putere poate un om sa capete in situatii extreme.Am simtit cum intr-un timp scurt te incearca zeci de sentimente.Am vazut cata putere iti da frica.Ciudat,dar frica iti poate da putere.
Am vazut cum in cateva secunde se poate duce pe apa sambetei tot ce ai si mai rau cum ii poti pierde pe cei dragi tie.
Si am simtit cum ca exista cineva,acolo Sus poate, care are grija de tine.Simplu.Fara cuvinte pompoase in a incerca sa exprim ce simt.
Am mai vazut ce inseamna oamenii de langa tine, puterea sufletului lor si grija lor pt tine.
Poti trai singur dar mai bine-i sa nu.E mai bine cu oameni langa tine.E bine cu sufletele lor langa tine.

Niciun comentariu: