duminică, 18 octombrie 2009

And when the rain begins to fall...

Am lasat putin evenimentele politice de acasa. E ciudat cum urmaresti posturile si ziarele de acasa atunci cand esti departe. Sa nu cumva sa pierzi ceva, sa se intample ceva si tu sa nu stii. Totusi, de cateva zile am lasat-o mai moale si am incercat sa iau pulsul locurilor noi pe care le vad.
M-a impresionat Miami Seaquarium pt animalele pe care le au si anume delfinii si balena uriasa care ne-a stropit pe toti cand si-a facut numarul de acrobatie. Mi-a placut pt ca in afara de faptul ca poti vedea o sumedenie de animale marine, poti si invata multe despre ele. La tot pasul exista monitoare mari, cu poze si butoane unde poti citi tot felul de informatii dupa care iti poti testa cunostintele apasand pe butoanele aferente monitoarelor. Nice, nu?
Am fost si in Miami. De data asta pe timp de zi. Mi-au placut terasele multe si cochete asezate cu fata la ocean si la barcutele/vapoarele care pluteau linistite in port. Muzica de toate felurile dar mai ales latino,romani pe care i-am intalnit, bauturi dulci asezonate cu tot felul de fructe, oameni dansand salsa. Ooo, da!!! Asta mi-a placut tare si imi fugeau si mie picioarele pe ritmul ala.
Sambata si duminica a fost zi de copii. Petrecere pt copii si vizita la copii. Case mari pline de jucarii,cules de nuci de cocos din copaci, gratar mare de tot, copii gatind prajiturele in cuptoare special construite pt ei, copii tipand din toate puterile, broscute care se plimba linistite prin curte, porumb fiert dulce ca garnitura la gratar. Obiceiuri noi.
Ma obisnuiesc greu. Aici salata se taie mare. Acasa, o tai mica. Aici gratarul se face cu sosuri multe. Acasa, punem condimente. Aici, gratarul este electric. Acasa, ne place sa adunam vreascuri multe. E mai fun! Aici, casele sunt inconjurate de multa verdeata. Acasa, din pacate de multe alte constructii. Aici, lumea este relaxata, femeile de 50 de ani arata ca cele de 30 fara nici un pic de lifting. Acasa, femeile noastre sunt obosite.
Aici, weekendurile sunt pline de parcuri de distractii, de tolanit pe plaja, de mancat in oras. Acasa, nu prea.
De cateva zile a venit toamna si aici. Parca mi-a fost ascultata rugamintea si a inceput sa curga putina racoare. Aseara am simt nevoia de jacheta pe mine si ce bine a fost! Oricum, se pare ca nu va dura mult racoare si ca de maine este iar cald. Dar acum ma bucur de putin vant printre palmieri.
Cu toate astea, mi-e dor de casa mea, de oamenii mei, de mama mea, de catelul meu si de casa mea in renovare. Pt ca acasa este unde ti-e sufletul !

2 comentarii:

Sadd spunea...

interesanta scriitura ai:)

Nane spunea...

Multumesc :)