luni, 5 octombrie 2009

Iar nu facem nimic...

Am fost ieri sa mananc intr-un loc numit duffy's. Toate bune si frumoase pana aici si pana in momentul in care am vrut sa imi comand ceva de baut. Alcool mai exact. Mi s-a cerut un id asa ca mandra mi-am scos buletinul de romania si l-am aratat. A fost studiat pe toate partile si inapoiat mie cu raspunsul ca este nul. Say what??? Cum sa fie nul??? Este buletinul meu!!! Nu, legea Floridei spune ca tre sa ai un id de-al lor sau pasaportul. Logic, ca nu aveam pasaportul cu mine. De inteles, pot intelege legile lor si fricile pt ca au de ce sa se teama dar eram cu un copil dupa mine si clar nu arat sub 21 de ani. Imi place la nebunie cand oamenii nu gandesc. Eu una asa am luat-o, ca pe o dovada de prostie. E ok sa urmezi legea dar uita-te si mai si gandeste. E asa greu sa iti pui mintea in functiune? Trec zilele si ma conving ca oamenii astia sunt o natie de roboti programati doar pe anumite lucruri. Ma uit in magazine si ma crucesc. Au oua gata fierte si curatate. Cat de lenes sa fi? Au drive in la atm-uri ca sa nu iti misti curul din masina. Sute de semipreparate, sute de sosuri,detergenti, produse de panificatie. Cam cati ani iti ia sa le incerci pe toate? In asta sta evolutia unui popor? Da, au si o ordine pe care noi nu o avem, un calm oferit de un sistem bine pus la punct de niste oameni care sigur nu sunt americani dar au fost cumparati de americani. O natiune oportunista. Nu zic ca e mai bine la noi. Avem la bube si noi de ma mir ca nu am intrat inca in carantina. Ma uit pe net la stiri, zilnic si imi vine sa urlu. Facem si noi o revolutie noua? Ne ridicam si noi impotriva astora care isi bat joc de viitorul nostru si de al copiilor nostri? Sau tot speram ca urmatorul presedinte o sa faca rahatul praf??? Nu o sa faca nimic. Zero barat!!! As lua politicienii si i-as pune sa mature strazile, sa stea in parcari, in santiere, in spitale. Toti la munca de jos incepand cu donsoara Basescu dar fara mapa data de Mona. Cum e posibil ca o tara intreaga sa stea pasiva? Ce daca facem greva? Ce vom obtine din asta? Suntem datori cam 3000 de euro pe cap de locuitor uniunii europene. Va convine? Dar e ok , nu? Doar avem inca o paine pe masa si altii inca pot fura de mama focului. Atata timp cat astea se pot face, ce ne pasa?

Un comentariu:

NEGROIU spunea...

De cand am inceput turneul mi-a venit o idee traznet. Ce-ar fi sa ii impuscam ?
Pur si simplu. pac ! toti deputati si parlamentarii impuscati.
Cred ca e o alternativa geniala si de aceea o prezint in fiecare concert :)

Salutam Florida !