luni, 7 decembrie 2009

suntem doar noi, acei frumosi nebuni
ce niciodata n-au uitat
ce niciodata n-au sperat
doar s-au privit
si au zambit
plecand din tine, am sa revin
ii spuse el dintr-un suflat
fugind din mine, tu revii
raspunse ea cu un oftat
suntem doar noi, acei frumosi nebuni
cersind un pic de indurare
visand spre stele cazatoare
si nesarind intr-un neant
fugind din tine, am sa revin
ii spuse el ingandurat
plecand din mine,vei reveni,
ii spuse ea..candva, uitat
suntem doar noi, acei frumosi nebuni,
ce si-au promis in zeci de seri
dorul sarutului de dimineata
eu am sa plec,n-am sa revin,
ii spuse el din doar un glas
tu ai sa pleci, n-ai sa revii,
candva, uitat.
suntem doar noi, acei frumosi nebuni,
si astazi
ce se privesc si isi zambesc,
ce niciodata n-au uitat,
ce niciodata n-au sperat
dar pentru care s-a 'ntamplat

3 comentarii:

EvA spunea...

visand la stele cazatoare... :)

Nenicu Freddy spunea...

crezand ca uitarea e pt cei ce nu stiu
ca spiritul prin iubire se mentine viu
spunand manata de voiosie si speranta
never gona give up in aceasta viata!:)

Anonim spunea...

Poti, te rog, sa-mi spui ce poezie e asta si de cine e scrisa?

Decebal Bancescu