miercuri, 16 decembrie 2009


vin rosu in pahare de nevin.
poate, asa cum a spus inteleptul, vinul este mai bun baut in pahare speciale de vin.
dar este bun si in pahare de nevin.
mi-am aruncat fix in acest moment privirea catre sticla.ca prin minune mi-a sarit in ochi descrierea vinului :
"soarele apune peste muntele table, profund si rosu, cald si moale, precum vinul din paharul tau,strada zumzaie de vibratiile muzicii si ale conversatie...mancarea va fi servita in curand, ai timp la dispozitie si nici un gand..."
vinul se numeste Orange Ruby Cabernet Merlot, este din Africa de Sud, are 15% alcool si este importat in Romania de o firma care isi are sediul in Ploiesti.
hahaha !!! a strabatut atata cale ca sa ajunga la ploiesti si dupa la mine acasa care sunt, culmea, ploiesteanca. zau asa ca-i prea de tot !
toate ca toate dar vinul este demential !
vinul in pahare de nevin intr-o zi friguroasa de iarna
afara se aud sunete de lopeti.oameni care dau zapada.e geamul rece si mana inghetata.
palmele mele pe peretii ce asteapta cuminti sa fie recolorati.poate verde...sau portocaliu...sau de ce nu dungi? poate...
poate schimb si patul....s-au asternut prea multe pe el...si .....pernele...tot !
iar imi fuge gandul la zapada de astazi..la cum mi-au inghetat picioarele dar cum ma bucuram ca imi ingheata nasul. iar !
mi-e gandul la oameni vechi si oameni noi, locuri vechi si locuri noi, iubiri vechi si iubiri noi.le-am amestecat pe toate astazi in fulgii de zapada.mai mici, mai mari.
imi deschid singura alte usi, cu alte camere, cu alte ferestre. imi ramane doar sa intru in ele.calm si bland.
dupa atatea luni, simt ca imi gasesc pacea, ca imi gasesc linistea. poate este de la mirosul ce iese din pliculetul mic cu aducere aminte la cutiuta verde, din sticla de vin sau pur si simplu din mine...nu stiu. cert este ca o gasesc.
dar cum viata mea este de fel tumultoasa...tineti aproape !!! :)

3 comentarii:

EvA spunea...

tinem, ca vorba aia... nici nu stim ce pierdem!

deszapezim, ce zici?

Nane spunea...

se face pasarica !!!! deszapezim !!!!

Raluca spunea...

Ce bucurie, sa vii rosu de frig de la zapada si sa bei un vin! Ia sa iau si eu o sticla. Nu mai cumpar vin romanesc, am avut prea multe dezamagiri. Cel din Chile e bun.