miercuri, 13 ianuarie 2010

" - Bine ai venit! Ti-e foame?
- Da, dar numai dacă stai cu mine.
- Mai povestim de noi?
- Aşa vroiam şi eu... m-am gândit la cererea ta în căsătorie şi aş vrea să încercăm.
- Ai vrea să încerci căsătoria?!

Căsătoreşte-mi-te în faţa munţilor cu un buchet de flori de câmp în mână, să-mi cânte trei chitări în spatele rochiei mele albe de in, să stea prietenii noştri martori pe bolovani bătrâni şi pe trunchiuri de brad doborâte de ploi, îmbrăcati în blugi, râzând, iar tu şi cu mine să ne promitem nimicuri eterne.
Apoi să desfacem caserolele festinului, să închidem ziua şi să aprindem stelele şi focul, iar dimineaţa să ne găsească în continuare împreună.
Şi peste o vreme să ne luam un pisoi.
Iar daca nu ne va fi bine, să pastrez eu pisoiul şi tu biletul de la loz în plic, si să ne rămânem doi vechi prieteni aproape divorţaţi. Altfel, să ne colorăm casa şi să mergem în concedii la casa de la ţară a părinţilor tăi, printre caişi şi lilieci albi."

Niciun comentariu: