marți, 26 ianuarie 2010

verde

daca ar fi sa fie ora 8.30 dimineata...sa deschid ochii si sa simt soarele batandu-mi in fata....sa mai ma cufund 5 minute in patura, sa strang perna in brate si sa-mi recapitulez visul de noapte...
daca ar fi sa simt mirosul de cafea, m-as da jos usor din pat, mi-as trage manecile de la pijamaua cu albinute, as deschide larg fereastra si-as zambi tamp la strada...
mi-as turna cafeaua in cana verde, as sta pe balcon intinsa la soare, ascultand zgomotul strazii combinat cu cel al salcamilor...
as lua doua guri de cafea care m-ar frige pe varful limbii, as rontai din painea prajita, as forma un numar de telefon si-as zice neata...
apoi, as mai sta asa...privind...fara sens sau forma, fara intrebari prea multe...dar as stii....
si daca ar fi sa fie soare, mi-as scoate palaria cea verde si rochita alba...mi-as impleti parul si mi-as lua bratarile rosii...
as face cunoastinta cu toti copacii si cu toata lumea si le-as zambi...
m-as opri intr-un parc, as sta putin acolo pana cand tu mi-ai spune cat de frumoasa sunt....
da, asa as face...daca ar fi cald....

Niciun comentariu: