vineri, 29 ianuarie 2010

o ardem hardcore

...dar uneori si classy.imi place.am senzatia ca nu fuge viata pe langa mine.
one day hardcore, one day classy.
ieri am fost classy.pe ninsoarea aia mare pe mine m-a apucat cheful de iesit cu palarie.zau, ca nici nu zbura de pe capul meu !
azi am fost hardcore. intai am fost intrebata daca imi place sa fug sau sa f*t, dupa m-am simtit un pic mafioata si intr-un final in mood de cha cha flex.( dupa cum a grait un mare contemporan)
cat despre raspunsul la intrebare, zau ca nici nu stiu ce sa aleg !
inca incerc sa-mi definesc personalitatea.am observat eu ca mai am multe de invatat. de la astia mai batrani ca mine in special.
oamenii au experienta.stiu in egala masura cum sa-i enerveze si sa-i impace pe aia mai mici, te invata numai de bine si stiu sa te puna la respect dintr-o singura vorba.
sezi bland, aici la mine in poala sa-ti impartasesc din amintirile vietii mele.
cam asa ar fi inceputul.
aberez.
iar acum in loc sa ma duc la culcare, stau si tai filmulete cu umbrelele si mi s-a facut si foame.ia hai, mars la culcare !

Niciun comentariu: