miercuri, 5 noiembrie 2008

"...See the mirror in your eyes... See the truth behind the lies...Your lies are haunting me...See the reason in your eyes...Giving answer to the why...Your eyes are haunting me
...Faling in and out of love..."

Ti-as fi batut la usa.As fi tipat la tine,as fi spart primul lucru care mi-ar fi picat in mana,ti-as fi povestit printre lacrimi cum doare si ce simt, apoi poate as fi plecat tragand dupa mine linistea si blestemul meu.
Dar am tacut.

Vino intr-o noapte si bate-mi la usa.Nu-mi spune nimic.Tine-ma de mana toata noaptea si taci.Nu spune nimic.Lasa-ne in lumea ta pe amandoi.Apoi,dimineata,lasa-ma sa te dau lumii inapoi si nu-mi spune nimic.
Iar noaptea intoarce-te la mine.

Nu-mi condamna simtirile.Nu-mi ucide dorurile.Lasa-ma sa urasc diminetile care mi te-ar lua si sa iubesc noptile care mi te-ar aduce.
Tipa la mine,spune-mi ca nu-i bine,razgandeste-te si ia-ma in brate,fa-mi un ceai si mangaie-ma pe cap pana adorm.
Ia-ma cu tine pe drumuri necunoscute si cearta-ma ca fumez prea mult.
Grabeste-ma cand ma uit cu orele la vreo bluza dar spune-mi cat de bine mi-ar sta in ea.
Razi de mine cand gatesc dar spune-mi cat de gustos este totul.
Lasa-ma sa ma supar cand te uiti la vreun meci dar impaca-ma in pauza.
Nu ma crede cand iti spun ca nu-mi place viteaza cand conduci si opreste-te pe marginea drumului dupa flori.
Iubeste-mi toanele si furiile si friciile si dezmagirile si iubirile si pasiunile si felul in care te-as privi noapte de noapte si ti-as spune te iubesc ca si cum ar fi prima data.

Lasa-ma sa iubesc noptile...

Niciun comentariu: