miercuri, 19 noiembrie 2008

Inertie

INERŢÍE s. f. 1. stare de inactivitate, de pasivitate, indulgenţă, apatie,tendinţa de a rămâne în activitate; indolenţă.


Din inertie si lipsa totala de somn scriu acum.
Din inertie m-am ridicat astazi la 6.30 din pat.
Din inertie am facut curat,am spalat rufe si tot din inertie nu am facut fix ce trebuia sa fac astazi.
Din inertie ma duc in fiecare zi la un job care nu imi place si care nu imi aduce nici un fel de satisfactie.
Din inertie tac si nu spun ce ma doare.
Din inertie iubesc.
Din inertie nu am curaj.
Din inertie probabil ca nu-l voi avea niciodata.
Din inertie ma voi trezi pe la 50 de ani cu o viata pe care nu mi-am dorit-o si cu un dor de "ce ar fi putut fi" .
Din inertie imi joc rolul zi de zi ca o papusa a carui papusar sunt chiar eu.

Niciun comentariu: