luni, 28 septembrie 2009

Am fost astazi in cateva locuri dupa cum urmeaza: la rainforest cafe unde totul este aranjat ca in jungla. Animale care fac ca toate visele,zgomote de furtuna tropicala,mese din lemn de zici ca iti pica mancarea...fain as zice mai ales ca Mariei i-a placut destul de mult. Next stop a fost in Miami la American Airlines Arena la Disney Princess on Ice. Frumos spectacolul,americanii stiu sa exploateze minunat "valorile" ca sa zicem asa( nu de alta dar disney chiar este considerat valoare nationala). In rest,am stat la coada la toaleta pana cand s-au decis sa deschida si toaletele pt barbati. Am baut o limonada oribila dar era in pahar disney,se respecta. Oamenii...pai ce sa zic...sunt agitati pana peste poate. Aici o familie are multiii copii si uite asa se produce debandada: se opresc in mijlocul drumului,vb tare,striga,cumpara de toate asa agitati. O adevarata nebunie !!! Revenind la spectacol... A fost dragut sa vad bucuria Mariei cand au aparut toate printesele pe gheata la bratul printilor. Totusi, nu inteleg cum dadea Cenusareasa cu mopul pe gheata sau cum dupa ce mama vitrega ii rupsese hainele,ea inca radea si credea ca dreams do come true. O sa fie mare dezamagirea copilelor cand vor creste si vor vedea ca nu e chiar asa si ca printul nici nu te invie si nici nu ucide balauri pt tine. M-am plimbat si prin Miami Beach putin si aici ce sa va spun... Un fel de Mamaia dar cu vreo 40 de ani in fata. Toate ca toate da mie tot in Vama imi place !

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce ma bucur ca citind povestioarele tale, ma transfer si eu in acele locuri..........sper sa va fie bine