luni, 7 septembrie 2009

Mi-as dori sa fiu supraom !

Am dat un mail. Am primit raspunsuri care mai de care mai pozitive de la oameni care nu si-au pierdut optimismul. Inca...
Nu ridic pe nimeni in slavi si nu aduc ofrande nimanui. Pur si simplu sunt un om ca voi toti care incearca sa demonstreze ca inca mai exista oameni intre oameni si care incearca sa creeze un climat cat mai sanatos pentru copilul lui.
Mi-am stors creierii zilele astea, am citit, am cautat si am scris. Sa pun pe hartie tot ce-mi trece prin cap ca sa duc la bun sfarsit ce mi-am propus.
Din pacate, nu este munca doar pentru un singur om. Mi-as dori sa fiu supraom dar nu sunt.
Am cautat si eu oameni mai experimentati decat mine, oameni care merg in fata "incepatorilor" si vorbesc despre lumea relatiilor publice, despre publicitate, despre comunicare. Am cautat in ei un sprijin si n-am gasit nimic.
Zero.
Nimeni nu raspunde si toti se fac ca nu vad.
Ajung la concluzia ca nimeni nu cauta specialul, creativul si ca meseria asta pe care mi-am ales-o nu inseamna sa ai grija si de oameni ci doar de buzunarul tau si atata tot.
Si e trist. Chiar este trist sa vezi cum ti se inchid usi in nas.
Dar nu va faceti probleme !!! Sunt obisnuita sa intru pe geam !!!

6 comentarii:

Adina spunea...

Sa nu cumva sa te opresti aici. Uite eu sunt alături de tine în marea campanie. Deja suntem două. Mâine poate ni se mai alătură cineva. De curând am început să lucrez la un nou portal medical "Medic în România" pe www.medicin.ro . M-am gândit că aş putea face o legătură între cele cele 2 proiecte, şi am decis să postez în fiecare zi câte un articol pozitiv despre medicii de familie. Apoi cu aceste articole voi bombarda presa locală şi chiar cea naţională, poate-poate o să le vadă cineva. Astăzi după stagiu scriu primul articol!
Cred că ai dat şi sloganul viitoarei echipe de campanie: "Să intrăm pe geam!" :)

Nane spunea...

Hello, again.
Nu, nu ma opresc aici si nu ma dau batuta cu una cu doua.
Mergem mai departe.
Suna bine sloganul....
Deocamdata eu inca mai incerc sa adun cat mai multe date pt o campanie online...si sa-i dam drumul... :)

medic de familie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
medic de familie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
medic de familie spunea...

Incet, incet, se va strange echipa, chiar daca nu vor fi profesioniti. Continua cu incredere ! ;)

scuze pentru mesajele sterse, tot mancam litere.

EvA spunea...

ajutoare sunt!!
medici si ne-medici :)