joi, 3 septembrie 2009

Idealizam si azi?

Am uneori tendinta de a idealiza anumite persoane.Alteori ma idealizez chiar si pe mine cand de fapt si eu ca toti ceilalti am defecte si unele chiar foarte mari.
Dar idealizez oamenii.Oamenii din jurul meu pe care de foarte multe ori ii vad perfecti si fara de pata si chiar si atunci cand constientizez ca au gresit, fac in asa fel incat sa sterg greseala si sa raman la idealizarea mea.
Cat de gresit sa fie sa nu pui pret pe defectele oamenilor din jurul tau?
Le vad, le recunosc dar nu le bag in seama.Iau ce-i mai bun din toti si asta conteaza.
Profit la maxim de momentele in care fiecare isi pune in aplicarea extraordinarul si atunci realizez ce noroc am cu oamenii de langa mine.
Am langa mine oameni care activeaza in domenii total diferite, unul fata de celalalt si care totusi gasesc atatea lucruri in comun.
Mi se pare fantastica puterea de comunicare si de intelegere a oamenilor !!!
Iar eu idealizez cate ceva din fiecare, intru in lumea fiecaruia, incerc sa o inteleg, sa o fac parte din lumea mea si sa o iubesc.
De cele mai multe ori functioneaza, astfel ca in mine zac mai multe lumi, ale oamenilor pe care ii iubesc si pe care ii idealizez cu buna stiinta.

Un comentariu:

EvA spunea...

simplul fapt ca iti dai seama de asta, face problema asta cu idealizatul mult mai mica.

parerea mea... hic ;))