marți, 1 septembrie 2009

In dulcele stil, clasic....

.... cu iz de prima zi de septembrie
in care iti apare
si apoi dispare
cu gandul la iarna ce va veni
la nasul care-ti va ingheta
la fulgii care-ti vor acoperi capul
dar ... acum e toamna
e prima zi a lui septembrie
am pantaloni largi si-am copt vinete
demn de septembrie !!!
mi-au zambit ochi fericiti si multumiti
as mai iubi o toamna
inca o toamna
pe sub frunze uscate
sa fie cea dintai si cea din urma
as saruta ca niciodata
as rade ca niciodata
sa-mi zambeasca ochii ce m-au descoperit
sub intaia luna plina de toamna
si degetele sa prinda o frunza
e prima zi a lui septembrie
si toamna asta-mi va fi vara
si toamna in suflet
pastrati voi si pentru mine
frunzele cazute, vantul de toamna
lucrurile simple
pastrati-le pe toate ca-n prima zi a lui septembrie...

2 comentarii:

God Aries spunea...

Pastram si daruim cu drag la intoarcere...frunzele noastre vor fi si frunzele tale... ;)

EvA spunea...

frunze, vinete de toamna si de vara la un loc, amintiri, viitor si ce mai incape...ca sufletul e mare.
nimic nu se pierde :)

tqm