sâmbătă, 12 septembrie 2009

Pai.....

Ti-am spus de atatea ori : relatia noastra nu este normala !!!
Chiar nu intelegi ?!?
Cu toate astea....
.......am plans langa tine
........dar am si ras
........m-am isterizat langa tine si cu tine
........dar am si dansat
.......ne-am scris biletele care mai de care mai idioate
.......ca sa scoatem tot ce-i frumos din noi
.......imi stii tot sufletul pe din afara
.......si ma certi non stop
.......dar si eu pe tine!
.......mananci din farfuria mea
.......dar si eu din a ta
.......ti-am gatit
.......dar si tu mie
.......mi-ai purtat hainele
.......dar si eu tie
Vorbim prea mult la telefon !!!
Dar cui ii pasa?
......am vazut apusuri cu tine dar si rasarituri
......la mare si la munte
......m-ai vazut fericita si trista
......dar si eu pe tine

Ti-as sterge toate nefericirile si in locul lor ti-as pune numai fericire. Dar stiu ca nu se poate. Pot doar sa fiu langa tine.
Cand ti-o fi rau, cand ti-o fi bine.

La multi ani, Lemuro !!!

4 comentarii:

EvA spunea...

la multi ani lemurei respective!!!
;) :DDD

NEGROIU spunea...

de acord !

zonarebela spunea...

frumoasa familie de lemuri...sa traiti multi-multi ani cu pace si dragoste in suflete!

EvA spunea...

unde e mopuuullll????