joi, 20 august 2009

Cu mainile goale

Goale, goale, goale.
Imi strang pumnul si simt cum unghiile imi patrund in carne.Daca as strange mai tare poate ar tasni si sangele.
As putea picta cu sange ca ucigasii aia in serie care lasa mesaje dupa ce au comis crima.Apoi ati incerca sa patrundeti in mintea mea, sa vedeti ce am vrut sa spun sau la ce m-am gandit cand am comis aceea oribila crima.
Un pic de culoare.Un pic mai mult.Si mai mult.
In palmele tale.Amesteci, trantesti si speli.Iar culoare iar amesteci iar trantesti iar speli.E o frenezie in tine pe care nu ti-o poti explica.Palma dupa palma iti vin toate, una dupa alta in minte.Si iar amesteci si iar trantesti si iar speli.
Nu te opriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! Ma auzi? Nu te opriiiiiiiiiiiiiiii !!! Mergi mai departe !!!! Mai poti !!!
Iar tu mai poti.
Intra pe usa si se minuneaza.O vezi cum ii rade fata de incantare.Tu nu-ti dai seama de ce zambeste, de ce se uita cu toti ochii si cu altii daca ar mai avea.
E urletul tau, e strigatul tau.Poate altcineva sa-l inteleaga?
Te uiti si tu si iti pare colorat, frumos, incarcat.Adulmeci mirosul de culoare amestecat cu apa pe mainile tale.L-ai uitat, nu?Ai uitat cum e sa lasi totul sa zboare spre mainile tale pt ca apoi sa apara intr-o forma pe care nici macar nu ti-ai imaginat-o.
Peretii mei, martorii mei muti.
Ma strang peretii.Simt cu se apropie de mine si ma strang atat de tare incat doare si abia pot respira.
Iar imi privesc peretii.Ce-am facut?
Sa prinzi un sentiment intr-o mana de culoare, sa prinzi o emotie, un suflu, o privire.
Stiu bine care pentru cine a fost aruncata.Fiecare culoare.Nici una nu seamana.Unele calme, altele zbuciumate, unele plangand, altele razand.

Uneori cred ca nu sunt normala, alteori mi se pare ca cei din jurul meu nu sunt.Niciodata nu ma pot decide.
Dar daca intr-o buna zi as face-o? In sfarsit m-as hotara : normala sau anormala.Oare cum ar fi?

Ma uit la mainile mele.Cate pot face niste simple maini !

Niciun comentariu: