vineri, 14 august 2009

Tu niciodata nu vrei.....

Simt cum imi pulseaza o vena de pe bratul stang, lunga, albastra si care mi se pare ingrozitor de grea. Realizez ca nu are cum sa mi se intample asta dar totusi asta simt.
Ii ascult in mod tampesc pe cei de la Smokie.Ma uit la ei, la miscarile lor, la zambete si ma intreb la ce se gandeau ei cand cantau lay back in the arms of someone you love....
Eu m-as fi gandit la cineva, la cineva pe care l-as respira ....
Sa poti respira pe cineva si sa-ti respire prin toti porii ...
Sa te alunge doar ca sa te cheme inapoi...
Sa fugi ca sa te intorci...
Sa te duca la filme cu bum si bang care pe tine te streseaza ...
Apoi sa te duca in cel mai dragut restaurant si sa nu-si ia ochii de la tine...
Sa te impace...
Sa te duca la concerte...
Sa confunde melodia pe care a dansat prima data cu tine ...
Apoi sa iti cante doar tie si sa-ti sopteasca cat te iubeste....
Sa te impace...
Sa te certe cand ti se face rau...
Apoi sa stea toata noaptea treaz langa tine...
Sa te iubeasca si furioasa si suparata ......

Sa nu fie nevoie sa-i spui........
........tu niciodata nu vrei sa ma iubesti !
........tu niciodata nu vrei sa ma lasi sa gandesc si eu pentru mine ! tu mereu gandesti si pt mine !
Sa nu fie nevoie sa-i spui........
........tu niciodata nu vrei sa ai curaj sa ma iubesti asa cum sunt !

Stop.
Pauza.
Ora 2.40.
Am aflat de Cici !!!
Cici a intrat in vietile noastre !!!


Reluam ce scriam mai sus.
Ba nu mai reluam nimic !!!
Mi-e greata !
De mine.
Stop.
Maine imi traiesc viata !!!
Stop.

(recitesc.stupid post.smokie inca mai canta.)

2 comentarii:

NEGROIU spunea...

:p

zona rebela spunea...

daca nu ai avea apartenenta la ceva si-ai invata sa traiesti cu tine crede-ma ai avea mult mai mult de castigat...