luni, 31 august 2009

Un prim gand....

Desfac bagajele si ajung la geanta Mariei. Scot mingea, papusile, creioanele, cartile si ma trezesc ca tin in mana o scoica.Pana la urma a reusit sa o transporte pana acasa !
A fost o scoica platita cu "fac orice pentru tine". Inca nu am aflat care a fost "orice-ul" dar vad ca scoica a ajuns acasa.
Imi amintesc ca am intrebat serile trecute unde s-a dus vara.Nu stiu cand a inceput, cand s-a petrecut si cand s-a terminat.
"Vara asta a trecut prin bucataria ta", mi-a spus prietena mea .Se prea poate.A trecut cu despartirile ei, cu zugravelile, cu gandurile de copil, cu muntele si marea traite la superlativ.A fost o vara plina de muzica si de culoare.
Si stau si ma gandesc...nu-mi plac verile prelungite, nici iernile, nici toamnele si nici primaverile.Le vreau pe toate la locul lor, sa ma bucur de ele, sa le simt prin toti porii, sa le respir.
Mai sunt inca multe ganduri de vama, de mare, de soare si de cantec de povestit....

p.s : aud tropot de cai si nu este o gluma, dragii mei...politia e pe caiiii !!!! iuhuuuu !!!


2 comentarii:

EvA spunea...

vara asta chiar a trecut in bucataria ta :)

Nane spunea...

asa se pare.... :)