joi, 20 august 2009

Sedem putin.De vreo aproximativ 3 ore.Sed.Nu fac nimic.Stau in loc de sed.Ba fac ceva.
Ascult muzica.De toate pentru toti.Am inceput cu Gentleman, apoi De-ar fi sa vii, Sa-mi canti cobzare, The Phantom of the Opera, Nessun Dorma, Las manianitas si acum, din nou Gentleman.
Am avut mai devreme un moment, fix un moment in care ma gandeam ca fix in acel moment aveam cel putin 10 motive pt care sa rad.Cel putin 10 motive/momente de care as fi putut rade.
Acest lucru m-a facut sa iau o decizie.In fiecare moment nasol, ma voi gandi la fix 10 motive/momente de care as putea rade in acel moment nasol.(si care logic, nu va mai fi moment nasol)

Am citit in seara asta definitia fericirii.Cineva a postat-o pe un blog.Cica zice cam asa :

FERICÍRE, fericiri, s.f. Stare de mulțumire sufletească intensă și deplină. ♢ Loc. adv. Din fericire = printr-un concurs de împrejurări favorabile. – V. ferici.

Si acum, sa ne intrebam ce parte a definitie preferam.Clar viata ta nu poate fi o stare de multumire sufleteasca intensa si deplina mereu.Dat fiind ca la inceputuri cineva s-a gandit sa muste dintr-un mar, toti cunoastem binele si raul.Asa ca de la atata fericire intensa si deplina mereu, tot rau ti-ar fi ca na, cunosti raul.
Devin incoorenta.Recitesc si imi dau seama ca voi nu veti percepe esenta spuselor mele.
Dar sa revenim.
Ramane partea a a 2 a definitiei - un concurs de imprejurari favorabile.Da, toata viata noastra participam la concursuri.Unele se soldeza cu niste castiguri substantiale iar altele, cu nereusite nereusite rau de tot.
Din start nu ai cum sa alegi la ce categorie te inscrii in concurs.Azi poti participa la o categorie in care esti asul asilor iar maine intr-o categorie in care habar nu ai despre ce e vorba.Ce-ai sa faci?Depui armele si te cari?
Well, nu se poate.Trebuia sa stii asta de cand te-ai nascut fraiere !!! Acum, stai si joaca si vezi ce iese.
Te dai batut?Daca nu vrei sa te manance viermii la 3 metrii sub pamant, atunci te sfatuiesc sa nu.
Iar mi se pare ca aberez rau de tot si ca voi nu veti intelege esenta spuselor mele.
In fine, revenim.
Mi se pare ca fericirea sta in tine si in toate momentele de bine pe care le ai.Toti vrem mai mult dar na, nu mereu se poate. Get used to it !!!

In alta ordine de idei am primit un mesaj de la un baiat.Mesajul mi s-a parut foarte comic. Zice asa :
"Imi doresc cu adevarat sa aflu cum esti,unde te gasesc?Pe unde te caut ca sa-mi devi mai mult decat o placere ascunsa?Veau sa-ti devin jumatatea plina a inimii tale,sa ma pierd in ea fara a mai gasi calea d iesire!!! "
N-am putut sa ma abtin si i-am raspuns si eu :
" Nu cred ca vrei asta
Sau intentionezi sa te sinucizi ?"
Si daca asta vrea....poti sa te impotrivesti dorintei omului ?

Doamne, cum canta baiatul asta....rainy days dem gone...it's over now...it's over now....now i'm rising and smiling leaving and jammin'...i've got to get myself together now, forgetting the past it's all ‘bout the here and now, now i know i could make it if i try........

Mai fumez o tigare si ma duc in pat.Iar s-a facut ora 3 si maine mi-am propus sa ma trezesc devreme.Sper sa-mi si iasa pt ca as vrea sa imi beau cafeaua pe net impreuna cu prietena mea care incepe maine munca.
Mai trag un fum si ma uit pe pozele de la sighisoara.Mi-e dor de weekendul ala si imi aduc aminte cu bucurie de el.
Mai trag un fum si uit de minciuna.Uit ca m-am mintit eu pe mine crezand in ceva ce nu mai era demult.Incerc sa ma consolez singura: am vrut, am sperat, am simtit.Este atat de rau?E rau cand nu vezi masura lucrurilor si nu vezi ca atata iese.Nimic mai mult.
Tu vrei, tu incerci dar nu contezi doar tu.Nu depinde doar de tine iar tu pleci pentru a nu stiu cata oara capul.Atata a iesit.Nimic mai mult, nimic mai putin.

Iar am aberat.

2 comentarii:

EvA spunea...

"mai trag un fum si uit de minciuna" - pai de ce sa uiti?

nimic nu se arunca, totul se recicleaza! :D

zona rebela spunea...

eu as avea alta opinie vis-a-vis de uitat lucuri...cu cat vrei sa te debarasezi de ceva ce-ti intineaza mintea si sufletul, cu atat vei observa ca, de fapt ai o varianta mult mai optima: imbratisarea lucururilor care te coboara...asa cum bucuriile vin si pleaca iar tu nu intervii in bunul lor mers, asa si tristetile vin si pleaca numai ca aici multi dintre noi intervenim si le sticam mersul...d-aia zabovesc mai mult pe la noi sau prin noi...:)!