joi, 16 iulie 2009

am invatat.......

Am invatat de la oameni de-a lungul timpului vrute si nevrute.Am invatat ce inseamna bunatatea dar si rautatea, bucuria dar si tristetea, darnicia dar si egoismul.
Am invatat cum se creeaza ziduri dar si cum se pot sparge, am invatat cum sa te bucuri de clipe, de momente si am vazut si oameni fericiti.Sunt fericita pentru ca am vazut si oameni fericiti ! Am invatat ca se poate.
Candva, cineva mi-a spus ca fericirea nu doarme, ca fericirea nu are nevoie de odihna, ca fericirea iti da energie si ca timpul zboara cand esti fericit.Candva, cineva imi spunea ca fericirea tine de foame si de sete si cata dreptate avea !
Candva, cineva mi-a spus ca omul vrea sa isi prelungeasca starea de fericire....si cata dreptate avea !
De ce nu ne-am prelungi starea de fericire?De ce noi, oamenii fugim de ea?De ce o negam si de ce negam frumosul sau fericitul din noi?

Un comentariu:

EvA spunea...

palaria filozofica de final: de prosti, d'aia :))