joi, 9 iulie 2009

Despre munca ...

"- Copilul meu este bolnav.
- Ce are?
- Tuseste, il doare in gat si a facut febra.
- Nu va impacientati.Pune-ti pe capul copilului o compresa rece, apoi puteti sa-i dati niste aspirina, un ceai cald cu lamaie si miere iar mama o sa ajunga la dvs.imediat."

Asa imi povesteste mama ca le spuneam pacientilor ei cand aveam 6 ani.Stateam destul de mult pe langa ea si eram atenta la tot ce le spunea pacientilor ei.Imi doream sa devin medic, ca ea.Sa vindec si sa alin durerea oamenilor, pe cat ii este dat unui om in putinta.
Nu-mi amintesc sa fi vrut sa practic alta meserie decat cea de medic.Ce-i drept, am cochetat pe la 15-16 ani cu meseria de psiholog dar tot in campul medicinii se invartea si asta.
Mi-a placut intotdeauna sa iau cartile mamei si sa aflu, sa citesc.Credeam, ca asa ma pregatesc pt ce avea sa ma astepte.
Imi placea cand mama venea de la cabinet si imi povestea ce cazuri avea.O intrebam vrute si nevrute pentru ca vroiam sa stiu.
Viata in schimb m-a intors intr-un fel neplanificat de mine si am fost nevoita sa-mi schimb planurile.
M-am orientat atunci catre altceva ce imi placea.Stiam ca pot sa comunic, stiam ca imi plac oamenii si ca oamenii ma plac pe mine, stiam ca imi place sa planific si stiam ca sunt extrem de inventiva si creativa si atunci am ales : Comunicare si Relatii Publice.
O parte din sufletul meu a ramas la meseria de medic iar cealalta s-a dus spre noul drum.
Nu stiam bine cu ce se "mananca" meseria de comunicator sau cea de Pr-ist.Mai cochetasem eu cu organizarile de evenimente dar simteam ca dincolo de a organiza un eveniment se afla mai multe.
Si uite asa, cu pasi de bebelus am inceput sa invat.
Imi place ce am ales.Chiar imi place si simt ca pot sa fac fata provocarilor pe care o sa mi le intinda meseria asta.
Sunt multe "secretele" pe care trebuie sa le descopar si multe obstacolele pe care trebuie sa le infrunt dar invat sa ma inarmez cu rabdare si perseverenta.
Cam atat pentru astazi.O sa scriu pe aici diverse despre diverse din domeniul asta care-mi place mie.Sper sa va fie utile unele lucruri.Nu o sa ma apuc sa despic campanii sau sa critic cate-n luna si in stele.Inca nu ma simt destul de capabila.Dar intr-o buna zi... :)

Niciun comentariu: