sâmbătă, 18 iulie 2009

un dor de dor din dor pentru dor

Mi se pare ingrozitor de cald, simt ca nu am aer si trebuie sa recunosc ca m-am mutat pe geam.Adie vantul rar dar cand o face imi iau inima in piept si imi amintesc ca saptamana trecuta, pe vremea asta, la mare incepea sa ploua.Si ce frumos era la mare ! Si ce frumoase sufletele de langa mine !
Imi amintesc ca prin februarie-martie , ma luase un dor nebun de mare...de fapt si de drept, pe mine ma ia mereu un dorul nebun de mare dar atunci parca mai intens era.Visam ca am o rochie lunga pe mine, ca stau cu picioarele in apa, la malul marii si ca in departare apunea soarele.Si ma simteam atat de fericita....
Mi-e dor de mare..mi-e dor sa simt fiecare senzatie pe care apa ti-o da, balansul pe care il fac valurile sau gustul sarat...Mi-e dor sa ma intind pe nisip si sa ma uit la stele, sa le gasesc eu forme care mai de care mai ciudate si sa le zambesc.
Mi-e dor sa rad ...mi-e dor sa chicotesc...mi-e dor sa adorm cu zambetul pe buze...mi-e dor sa fiu autista....mi-e dor sa nu-mi mai fie dor...mi-e dor de mine...

p.s : astazi am pictat primul tricou ! :)

Niciun comentariu: