luni, 13 iulie 2009

Șprot sau hamsie ?


E o vorba care spune : " Spune-mi cu cine esti prieten, ca sa-ti spun cine esti." Daca vorba asta e pe bune, cum s-ar zice, eu cred ca sunt cea mai tare fiinta de pe fata pamantului.Clar !
M-am trezit vineri dimineata [da, era vineri si nu joi noaptea...dar, cunoasteti voi logica mea, nu?] dupa doar 1 ora de somn mai fresh ca niciodata. Ready to rock si ready catre mare.
Pe cuvant ca drumul mi s-a parut extraordinar de scurt.Poate pt ca am ras, am glumit si am stat la palavre despre vrute si nevrute.
Si iote si Vama cum ni se arata noua in toata splendoarea ei, cu bratele deschise.Doar noi mai lipseam !
Si ne-a placut, si-am stat ca lemuritele pe plaja [oare lemurii chiar stau pe plaja..? :))) ] [ am adoptat o noua lemurita in familia noastra...dar asta in alta poveste], si-am baut Sangria la ora 10 dimineata [sau era 9?], si-am stat pana cand a inceput sa ploua si batea vantul si pe noi nu ne interesa, si-am dansat pe plaja, si-am cantat pe strada, si ne-am balacit in apa, si-am stat la soare, si-am baut niste bauturi din alea de fitze numite cocktail-uri, si ne-am minunat de toti oamenii aia care se distrau asa de bine, si ne-am bucurat de momentele noastre de bine.
Da, da,da...ne-am bucurat de toate si le-am intiparit bine de tot in mintea si in sufletul nostru.
Asa de dragi mi-au fost zilele astea.Atat de bine ne-a fost !
S-a strans "familia de lemuri" la mare...de fapt, doar o parte din ea pentru ca lipseau cativa membri plecati prin deplasare.Si da, ne-a fost dor si de ei pentru ca o familie e fericita cand toti membrii ei sunt impreuna, nu?Dar ne-am gandit si la ei si le-am dat toate gandurile noastre bune si ne doream sa se simta si ei la fel de bine cum ne simteam noi, acolo pe plaja sau la masa sau cand aveam zeci de intrebari si de mistere pe care trebuia sa le dezlegam.
Da, da, da...a fost bine si ne-a placut.Si ne-a placut si muzica...n-am mai ascultat atata muzica buna de nu mai stiu cand..si toata la un loc si in ce loc?Pe plaja! Acolo, pe plaja langa valurile marii.Nimic mai frumos!
In ceea ce priveste dilema noastra : șprot sau hamsie...hmmm? Sa va elucidez oare? Sa va dau definitiile din dictionar?
Neeee..lasam asa ca-i mai fun ! :)))

Un comentariu:

EvA spunea...

- Cum se zice - hamso-sprot sau sproto-hamsie?
- La ce?

;))