marți, 21 iulie 2009

azi : stele !

De cateva zile, casa mea este ca o semi-baza militara in care soldatii se antreneaza, se alearga si se iau la trante.Personajele? Una bucata copil cu una bucata pisica.Ea, copilul incearca sa educe pisica intr-un mod foarte ingenios as spune : se ia jucaria pisicii si se taraste prin toata casa in timp ce pisica alearga in stil Neo Matrix.Intrebata cum educa ea pisica asa, copilul a replicat : "pai o invat sa aiba rabdare".Just, nu? Clar, da?Rabdare pana prinde jucaria...Da ! Clar !

Astazi este inca o zi in care m-am decis sa imi asum binele si clipele de bine alaturi de cei dragi mie.Si nu sunt putine, sa stiti.Zilele trecute am cojit un perete (opera de arta !), am spalat geamuri,am baut cola nociva, am ras, am facut planuri care mai de care mai smechere, am adus copilul, am ales mocheta ( sa o stapanesti sanatoasa ! ), am mancat mancare chinezeasca, am stat in parc pana la 11 noaptea cand inca era cald si bine afara iar astazi..pai astazi, vopsim, mochetam si vedem stele.
Da, astazi facem o calatorie pana la stele si inapoi !
Mai avem pana la binele complet dar incercam iar incercarea moarte nu are...mai ales daca la final o sa ne tolanim pe o mocheta moale si o sa admiram peretele !

Un comentariu:

EvA spunea...

marea tolaneala se apropie!!