vineri, 3 iulie 2009

Lume, lume...here is our new family member !!!

Da.Deci...
Am vrut sa scriu un post din ala lung, kind of filozofico-deprimant despre starea minunata care m-a cuprins, despre tampenie si lasitatea oamenilor si despre egoismul lor crunt pe care il ascund in spatele aparentului altruism. As mai fi vrut sa scriu despre iubirea dintre oameni, despre curaj si despre ce inseamna sa te lupti cu tot al tau pana la epuizare dar sa stii ca macar o data in viata asta a ta ai luptat. As fi vrut sa scriu despre ce vreau sa fac mai departe in drumul acesta pe care l-am ales(dar veti afla pe parcurs, nu va impacientati) si despre cata furie se ascundea in mine in urma cu doar cateva ore.
Dar n-am sa scriu despre nimic din toate astea.
In schimb voi scrie despre ce mi-a adus mica mea escapada pana la magazinul de jos in cautare de tutun si inghetata ....
Si rezultatul este..........................acesta :


Oooooooooo, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Dar sa facem prezentarile...Ea este Jah Jah, pentru ca Da, asa am decis eu si cu fratele meu ca se va numi.Am vrut noi sa ii spunem Shanti, Bounty si chiar Angel dar pana la urma ne-am decis ca Jah Jah este un nume foarte potrivit pt ea.In cinstea si onoarea...ghiciti a cui? :)))
Era tare pricajita cand am gasit-o dar blanda de tot.Am spalat-o (in nestiinta mea) si na belea...s-au adunat toti puricii in capul ei.Si sa vezi lupta pe capul nostru cu puricii de pe ea dar si de pe noi.
Intr-un final, disperati am bagat-o intr-un cocktail minunat de otet si sampon (da, miroase a salata verde acum) si sa vedeti cum curgeau ei, domnii purici de pe micuta noastra pisicuta.
Si ca sa vedeti cat de curajoasa este sa va spun ca a suportat cu brio si o uscare cu foenul.
A inspectat bine de tot casa, a mancat iar acum sade linistita in pat.Nu stie biata ce o asteapta maine ca are programare la medic dar pana maine o lasam sa doarma in pace.
Cam atat cu stirile de ultima ora de aici de pe Calea Mosilor.Va doresc ...ce va doresc?
Ce imi doriti si voi mie si va pup....:)))

2 comentarii:

EvA spunea...

QUE QUEEEEEEEEEEEEEEE????

JAH BLESS!!!!

ne faci si noua cunostinta? ;)

NEGROIU spunea...

haha... are urechile mai mari decat capul ;))

pisica jah-jah..
si al doilea nume ?