joi, 16 iulie 2009

tot diverse

V-as ruga, daca ati putea si daca aveti, sa-mi oferiti si mie o teorema.O teorema pe care sa o pun si eu in aplicare in viata de zi cu zi si astfel sa pot intelege oamenii si sufletele lor.Sa inteleg minciuna si ipocrizia, parsivismul si iresponsabilitatea, lasitatea si frica, rautatea.Aveti o astfel de teorema?Sau macar o ecuatia pe care ,jur ca m-as chinui sa o rezolv doar ca sa ajung sa ajung la raspunsul mult dorit.
Dar nu aveti.Stiu sigur ca nu aveti.
V-as lua pe toti la bani marunti si v-as diseca in zeci de bucati fara anestezie.V-as arata organele bolnave din voi, poate asa v-ati trezi la realitate si poate daca ati simti durerea niciodata in viata voastra nu ati mai rani pe nimeni.
Exista oameni pe planeta asta care n-au facut rau nimanui si poate daca l-au facut, l-au facut total inconstient.Fix oamenii aia, care n-au facut rau nimanui, fix aia sufera, fix aia trebuie trecuti prin foc si para ca sa ajunga la momentele lor de fericire.Asta daca ajung vreodata.
Si in fond si la urma urmei...ne plac momentele de bine dar nu vrem doar momente...vrem o viata intreaga de fericire.De ce?Pentru ca meritam !
Exista oameni care sunt dispusi sa astepte si oameni care iubesc neconditionat si care nu cer nimic o lunga perioada de timp.Fix acei oameni ajung intr-un punct in care isi doresc ceva infim poate si pt sufletul lor, fix acei oameni nu au parte de infimul acela.
De ce si pentru ce ajunge fericirea noastra sa depinda de altii?De ce nu depinde doar de noi?De ce?Pentru ca suntem oameni si avem suflete.
Mereu va fi mai frumos sa gatesti in doi sau in mai multi decat de unul singur, mereu va fi mai frumos sa mananci cu cei dragi decat singur la tv, mereu va fi mai frumos sa faci dragoste decat sa te masturbezi, mereu va fi mai frumos sa te plimbi impreuna decat singur, mereu va fi mai frumos sa te ninga in bratele celui iubit decat sa te ninga doar pe tine, singur, mereu va fi mai frumos sa faci curat in casa alaturi de cei dragi decat de unul singur, mereu va fi mai frumos sa, sa, sa, sa...mereu !
De ce?Din nou...pentru ca suntem oameni !
Oricat te-ai chinui sa te convingi ca tu iti esti suficient tie nu merge, nu functioneaza.
Dar sunt si oameni care prefera singuratatea si le este absolut indiferent pe cine au in jurul lor.Este cineva bine..nu este nimeni la fel de bine daca nu si mai bine.
Am senzatia ca nu cunosc pe nimeni din jurul meu.Este stupida senzatia dar fix in acest moment o am si nu pot sa nu scriu despre ea.
Am senzatia ca oamenii in care credeam nu sunt de fapt aia...credeam in iluzii plasmuite de mintea mea si de sufletul meu, credeam in vorbe si in fapte si un glas din mine urla si imi spune "trezeste-te, nu e ceea ce crezi ! esti proasta facuta gramada!"
Am senzatia...am senzatii..zeci si zeci si imi vin in minte alte zeci de ganduri si de idei si ma gandesc ca altii n-au nici o treaba si dorm linistiti in timp ce eu imi bat capul incercand sa gasesc motive si rationamente pt a-mi explica mie de ce oamenii sunt asa cum sunt...si nu oamenii in general ci aia dragi tie.

Un comentariu:

kammy spunea...

ohhh Doamne, iar cata dreptate ai... noi din singuratate si din tristete ne mintim, ca ne suntem suficienti... ca nu avem nevoie de nimeni, dar este defapt un mod de a zice, ca bei cel mai bun vin, in pahar de cristal, dar tu defapt ai doar apa plata, intr-un pahar de unica folosinta...
si, da suferim si stam noptile, gandindu-ne la cei dragi, care ne-au dezamagit pentru ca noi "astia prosti facuti gramada" punem suflet si ne implica maxim si neconditionat, dar uneori vrem si noi o mica atentie, o vorba, un zambet, o atingere si tocmai noi nu o primim... poate avem ceva de invatat din asta, poate avem de asteptat aceea/acele persoane deosebite care merita cu adevarat atentia noastra si sa nu ne mai pierdem timpul, cu cei ce nu ne pretuiesc sau doar profita ... nu stiu defapt nimic... poate doar ca de multe ori sunt si eu proasta facuta gramada, dar nu vreau sa ma schimb din cauza celor din jur!!! uite asa !!!