marți, 14 iulie 2009

diverse

Nu stiu nimic.Sau poate stiu totul si de fapt detin adevarul absolut.Ce stiu, este ca degetele mele aluneca pe taste cu o viteaza uluitoare si gandurile mele se aduna toate la un loc.
Am in minte un fel de comoda, neagra si cu floricele portocalii pe ea care are cate un sertar si in fiecare sertar sunt gandurile mele.Si trag de un sertar, iau gandurile, le disec si apoi inchid sertarul la loc.Si tot asa cu fiecare sertar.Dar ups, am uitat un sertar deschis si au iesit toate gandurile si s-au amestecat cu cele din sertarul asta pe care il aveam acum deschis.Ce amalgam, ce nebunie !
Iau gand dupa gand, il analizez, sortez si pun la locul lui.Parca e mai bine acum.Parca lucrurile se mai aseaza.
Imi suna o melodie in cap...."cea mai frumoasa zi ar fi daca m-ai putea minti, ai da ceasul inapoi...." si canta melodia asta over and over again.Na, ca mi-a sarit si a trecut la "cine-a facut spre noapte primul pas, cine-a plecat din joc, cine-a ramas, cine si-a smuls peretii rand pe rand...cine-a pierdut si cine-a castigat".....si tot asa...si tot asa...
Ma intreb ce fac oamenii la ora asta, oameni pe care eu ii cunosc...oare ce fac acum, cand eu scriu si debitez toate tampeniile astea?
V-ati intrebat vreodata, cand ati iubit un om si l-ati pierdut ce ati face ca sa il aduceti inapoi?Sau daca l-ati astepta desi stiti ca nu v-a iubit si ca nu va iubeste?V-ati invinovati ca ati crezut intr-o dragoste care nu era si ca voi ati iubit pana la urma cel mai mult?Ati pune in balanta vreodata cat ati iubit voi si cat celalalt?Sunt curioasa sa stiu....de ce?Nu stiu sa va spun dar sunt curioasa pt ca dragostea asta mi se pare un mare mister.Fiecare o simte in felul lui si suntem atat de multi oameni pe planeta asta incat mi se pare ca sunt atat de multe feluri in care este perceputa si traita dragostea si ma intreb cum reusim sa ne pliem pe felul fiecaruia si de ce fix atunci cand un suflet gaseste si se muleaza pe un altul, se termina?
Mai trag un fum din tigare, mai ma uit pe niste poze...amintiri placute si haioase cu oameni atat de dragi mie incat nu am cuvinte sa va exprim.Chiar nu am...nu am cuvinte sa va spun cat ii iubesc pe toti cei din jurul meu si cata dragoste mi-au dat in ultima vreme, dragoste pt care le sunt recunoscatoare.

Un comentariu:

EvA spunea...

"imi umbla gandurile prin cap ca trenurile. din cand in cand mai si suiera...vai de mine ce e in capul meu!"

e vara! :)